U14-1 Communicatieve en sociale vaardigheden

Tijdens de nascholingscursus communicatieve en sociale vaardigheden worden onder andere representativiteit en beroepshouding behandeld. Door middel van je gedrag draag je bij aan het imago van je werkgever.

De doelstelling van deze cursus is het voorkomen van fysieke risico's, het bewust zijn van het belang van een goede fysieke en mentale gezondheid, noodsituaties kunnen beoordelen en door middel van het gedrag bijdragen aan het imago van de onderneming. 

Het lesprogramma bestaat uit een gedeelte theorie en een gedeelte praktijk:

Theorie

  • Representativiteit en beroepshouding
  • Klantbenadering
  • Commercieel gedrag
  • Klachtafhandeling
  • Omgaan met stresssituaties
  • Dimensies van cultuur
  • Normen en waarden
  • Communicatie als onderdeel van dienstverlening

Praktijk

  • Handelen en denken vanuit diverse achtergronden
  • Waarnemen en interpretatie
  • Ruisvorming

Let op! Vergeet niet om de aan- en afmeldkosten voor het CCV erbij te kopen als je de cursus mee wil laten tellen voor nascholing.

Op dit moment zijn er nog geen cursussen ingepland. Na het aanschaffen van de cursus communicatieve en sociale vaardigheden nemen wij contact met u op om een gewenste datum te plannen.

Sorteer op

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Aanbieding

© 2012 - 2019 Smits Opleidingen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel